Parkeerplaats onverlicht met kuilen vol water. Man met baard bij balie(eigenaar?) niet al te vriendelijk. We hadden gelukkig dagen van te voren gereserveerd. We kregen met 4 personen naar mijn mening een goede plaats voor 6 personen recht tegenover het saladebuffet. Saladebuffet stelt overigens niks voor. komkommer in schijven,tomaten met pit in kwarten,wortelenrasp,ijsbergsla en wittekoolslierten.Alleen op smaak te maken met yoghurtdressing(geen olie en azijn afwezig)
    De borden worden opgediend op de kale tafel. De zittingen roken naar stof.1 papieren servetje per persoon.Geen extra servetjes in de nabijheid.De schnitzels waren lekker en de sausjes ook.Slechts1 kommetje friet voor 3 volwassenen.De eerste bestelde drankjes kwamen snel .Daarna bleven ze lang uit en moesten we er bijna om gaan zeuren. De extra friet kwam snel en is niet in rekening gebracht.MAAR DAN..TOT ONZE GROTE VERBAZING ZAGEN WE RICHTING HET SALADEBUFFET EEN VETTE MUIS LOPEN!!Bij het aanspreken van het personeel hierover werd er laconiek op gereageerd en verteld dat de muis toevallig door een openstaande deur was binnengekomen. Ja,ja,maar waar 1 muis zitten waarschijnlijk tientallen muizen. Zou de keuken muisdicht zijn? Hier komen wij dus nooit meer terug

Restaurants und Gaststätten in Herzogenrath