Neueste Bewertungen für Lindenberg / Pfalz

Attn: Uhly Heinz WeinVertr,

God dag, mitt navn er Barr.Yuri VOSS (Advocate) Jeg skrev til deg tidligere, men hun svarte ikke. Jeg trenger avsatt for sikker holde din hjelp til å heve min avdøde klient Mr. Michael Heinz `s fond verdt ($ 18,500.000US) og 250 kilo gull i banken Security Department. Legg merke til at etternavnet ditt er lik Familie Etternavn av min avdøde klient, og det var grunnen til at jeg kontaktet dere for å hjelpe meg å uavhentede midlene er hentet, fordi banken har utstedt meg en offisiell mandat for mottakerens navn erstatnings emnet eller de vil gripe og avslutte kontoen hvis ingen respons. For mer informasjon om dette gjensidig gevinst transaksjonen, vennlig tilbake til meg snarest. Vår deling andel på 50% -50%.

Mir Send din informasjon til presserende e-postadresse (yurivoss@yahoo.com).

(1) Ditt fulle navn ----------------------,
    (2) Skype adresse -----------------,
    (3) Mobilnummer -----------------,
    (4) yrke, alder og nåværende posisjon i tjenesten.

Hilsener.

Barr.Yuri VOSS

Wein in Lindenberg in der Pfalz

Riesenauswahl an traumhaften italienischem Eis und allen möglichen traditionellen Eissorten und neuzeitlichen Kreationen :D

Meine Favoriten:

Sahne-Pfirsisch
    Quark-Honig Eis mit Knusper-Sesam...
    ... das schmeckt komplett nach Urlaub in Griechenland

Lecker hören sich ebenfalls an und sehen auch genauso lecker aus:

Mon Cherie
    Panna Cotta
    Snickers
    Giotto
    ...

Einen extra-Stern gibt es für mehrere Diät-, vegane und Lactosefreie Eissorten :)
    und ökopolitische Correctness wird auch betrieben. Dazu einen Auszug aus 'Aktuelles' von der Vannini-Website:

[06.07.2015] BIO-LÖFFEL FÜR DIE UMWELT

Weil uns die Umwelt am Herzen liegt, genießt Ihr ab sofort unser Eis im Becher mit einem umweltschonenden Bio-Löffel. Dieser Löffel wird exklusiv für uns produziert. Er besteht aus 100% Recycling-Material und ist voll kompostierbar.

Hierfür gibt es von mir einen grünen Daumen :)

Eiscafés in Lindenberg in der Pfalz

La Segreta Von der hervorragenden Qualität bei Vannini konnte ich mich auch schon mal in Worms überzeugen!