Neueste Bewertungen für Westoverledingen im Bereich Handwerker

von r-pruin

Bin sehr zufrieden mit den neuen fenstern schnelle Lieferung, und schneller Einbau top Team.

koper Hallo allemaal,

Ik zou iedereen adviseren om geen zaken met dit bedrijf te doen. Ik ben inmiddels bijna twee jaar bezig om mijn kozijnen en deuren van mijn huis door hun te laten te herstellen. Afspraken worden niet nagekomen bij eindeloos mailen en telefoneren.

Doe a.u.b. geen zaken met dit bedrijf. Indien u wenst mijn ervaring met dit bedrijf meer te willen weten,kunt mij mailen op: deben4jou@hotmail.com.